Tuesday, September 9, 2008

泪水流

一直期待想看的 "钱不够用" ,终于昨晚,和同学去看了。。

心得:
看"钱不够用" 这部戏,就要去戏院看咯。。
因为在戏院里,哭了人家看不到。。哈哈
但是我是不在外面哭的啦
我都会偷偷躲起来哭的。。嘻嘻

说真的,他们有感动到我
有几个片段
或许在我一路走来
曾经有发生类似的情景
让我有一些些的思念

同时也然我想到万一未来
这种情景发生在我身上
那该怎么办?
他们有三兄弟互相支持对方
那我呢? 我没有兄弟姐妹
我的家庭又那么的复杂

昨晚我哭着睡着
静静的哭,好痛苦
我无法停止我对公公的思念
他的离去
非常的有遗憾
他还没跟我告别就走了

公公住的地方
公公消磨时间的地方
那"TF STAR ENTERPRIS"
曾经是 sentosa 咖啡厅,是他和朋友们 lim teh 的地方

5 comments:

jo@n 佐安 said...

dun think it too much ~~~
all will be the best in ur life ~~

jo@n 佐安 said...

谢谢你发给我的讯息~~~
超感动的!!!
我们一起努力, 加油吧!!!

曲辰 王 Y.L.Ong said...

你念什么系哦??

Diana said...

I also got this experience with my grandma. She pass away ady, but recalling the pass when she is around, somehow the movie make me think of her. When u all ask me to watch 2nd time, i close my eyes when it shows the lady sitting in the toilet, all those scenes is so unbearable for me... its a show tht i dun look forward to see.... anyways, take care...

Anonymous said...

i juz went to watch today...quite touch...start to imaging my life when i m old...keke